FACULTÉ DE MÉDECINE MERAM
17.08.2022

Fakültemizi Kazanan Öğrencilerimize Duyuru

SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ;

Kayıt işleminizin sorunsuz bir şekilde tamamlanabilmesi için lütfen aşağıdaki açıklamaları dikkatlice okuyunuz;
Kayıt işleminizi iki farklı şekilde yapabilirsiniz;


A) E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT;

Tüm PTT şubelerinden edinebileceğiniz e-devlet şifresi ile 22 Ağustos 2022 – 24 Ağustos 2022 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr/ adresinden kaydınızı online yaparak elektronik kayıt belgenizi alabilirsiniz.

* E-Devlet üzerinden kayıt işleminin nasıl yapılacağını görmek için tıklayınız.  
 
 E devlet kaydı yaptıktan sonra gerekli belgeleri 03.10.2022-07.10.2022 tarihleri arasında öğrenci işlerine teslim etmeleri gerekmektedir.
 
Kayıt için Gerekli Belgeler
1-) Lise (ortaöğretim) diplomasının fotokopisi. Diplomasını kaybeden öğrencilerin mezun oldukları ortaöğretim kurumundan diploma kayıp belgesi almaları gerekmektedir. (2008 ve öncesi yıllarda mezun olanlar için geçerlidir.) 
2-) İkinci üniversite katkı payı  öğrenim ücretini ödendiğine ilişkin dekont. (Öğrenim ücreti ödeme işlemlerinizi öğrenci numaranız ile Vakıfbank Şubeleri, ATM'leri ve Vakıfbank İnternet Bankacılığından kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.) 
Öğrenci Numaranızı ve ödemeniz gereken öğrenim ücreti miktarını öğrenmek için tıklayınız. (22 Ağustos 2022 tarihinde aktif olacaktır.)
3-) Askerlik durum belgesi. (29 yaş ve üzeri öğrenciler için geçerlidir.)
4-)  Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
5-) 6 adet resim
6-) Kayıt Dosyası (İnternet üzerinden doldurup çıktısını aldıktan sonra resminizi yapıştırınız.) tıklayınız.


Öğrenci Numaranızı öğrenmek için tıklayınız. (22 Ağustos 2022 tarihinde aktif olacaktır.)
 
 
B) ŞAHSEN KAYIT; 

E-Devlet üzerinden kayıt yaptıramayan öğrencilerimizin 22 Ağustos 2022 – 26 Ağustos 2022 Cuma Saat 17.00’ye kadar kayıt hakkı kazandıkları Akademik Birimin öğrenci işlerine aşağıda istenen belgeler ile birlikte şahsen başvurmaları halinde kayıtları yapılacaktır.

Kayıt için Gerekli Belgeler
1-) Lise (ortaöğretim) diplomasının fotokopisi. Diplomasını kaybeden öğrencilerin mezun oldukları ortaöğretim kurumundan diploma kayıp belgesi almaları gerekmektedir. (2008 ve öncesi yıllarda mezun olanlar için geçerlidir.) 
2-) İkinci üniversite katkı payı  öğrenim ücretini ödendiğine ilişkin dekont. (Öğrenim ücreti ödeme işlemlerinizi öğrenci numaranız ile Vakıfbank Şubeleri, ATM'leri ve Vakıfbank İnternet Bankacılığından kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.) 
Öğrenci Numaranızı ve ödemeniz gereken öğrenim ücreti miktarını öğrenmek için tıklayınız. (22 Ağustos 2022 tarihinde aktif olacaktır.)
3-) Askerlik durum belgesi. (29 yaş ve üzeri öğrenciler için geçerlidir.)
4-)  Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
5-) 6 adet resim
6-) Kayıt Dosyası (İnternet üzerinden doldurup çıktısını aldıktan sonra resminizi yapıştırınız.) tıklayınız.

Not: Üniversitemizi yeni kazanan engelli öğrencilerimiz ayrıntılı bilgi için 0332 323 82 20 / 5789 numaralı telefonu arayabilirler.

KYK Yurt Başvuruları Kredi ve Yurtlar Genel Müdürlüğü'nün web sayfasında yer alan açıklamalar doğrultusunda E-devlet üzerinden yapılmaktadır. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MUAFİYET SINAVLARI

*İngilizce Ortak Zorunlu Yabancı Dil Muafiyet Sınavı İçin Tıklayınız. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yeni kayıt yaptıran öğrencilerin ders kayıt işlemleri Üniversitemiz tarafından yapılmaktadır.
Fakültemizde  dersler 
03 Ekim 2022 tarihinde başlayacaktır.