Üniversite Anasayfa

2025-YKS Sonuçlarına Göre Fakültemize Yeni Yerleşen Öğrencilerimiz Hakkında

SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ FAKÜLTEMİZE HOŞGELDİNİZ;


Kayıt işleminizin sorunsuz bir şekilde tamamlanabilmesi için lütfen aşağıdaki açıklamaları dikkatlice okuyunuz;

Kayıt işleminizi üç farklı şekilde yapabilirsiniz;
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 A) E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT;
 
Tüm PTT şubelerinden edinebileceğiniz e-devlet şifresi ile 01 Eylül 2025 – 03 Eylül 2025 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr/ adresinden kaydınızı online yaparak elektronik kayıt belgenizi alabilirsiniz.


* E-Devlet üzerinden kayıt işleminin nasıl yapılacağını görmek için tıklayınız.  

  Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız
(01 Eylül 2025 tarihinden itibaren öğrenci numaranızı sorgulayabilirsiniz.)
Not : E-devlet üzerinden kayıt yapan öğrencilerimizin kayıt için Fakültemize gelmelerine ve herhangi bir evrak teslim etmelerine gerek yoktur. (Kayıt durumunu görmek isteyen öğrencilerimizce e-devlet üzerinden öğrenci belgesi sorgulanabilir.)
-------------------------------------------------------------------------------------
B) E-KAYIT; 

Üniversitemiz programlarına kayıt olacak ancak e-devlet üzerinden kayıt işlemi yapamayan adayların kayıt taleplerini e-devlet sisteminde Üniversitemizce sunulan hizmetler kısmında yer alan “Üniversite Bilgi Sistemi” alanındaki “Talep Destek Sistemi” üzerinden bildirmeleri ve Üniversitemizce kayıt için istenen belgelerin asıllarını eğitim-öğretimin başladığı ilk hafta ilgili akademik birime sunmaları koşulu ile e-kayıt yaptırabileceklerdir.
 
E-Kayıt işleminin kayıt işleminin nasıl yapılacağını görmek için tıklayınız.
​-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
C) ŞAHSEN KAYIT
 
E-Devlet üzerinden veya E-Kayıt sistemi üzerinden kayıt işlemini yapamayan öğrencilerimizin 01 Eylül 2025 – 05 Eylül 2025 Cuma günü Saat 17.00’ye kadar Fakültemiz öğrenci işleri birimine aşağıda istenen belgeler ile birlikte şahsen başvurmaları halinde kayıt işlemleri tamamlanacaktır.

Kayıt için Gerekli Belgeler
 
1-) Lise (ortaöğretim) diplomasının aslı. Diplomasını kaybeden öğrencilerin mezun oldukları ortaöğretim kurumundan diploma kayıp belgesi almaları gerekmektedir. (Diploma kayıp belgesi sadece 2008 ve önceki yıllarda mezun olanlar için geçerlidir.)  
2-) Askerlik durum belgesi. (29 yaş ve üzeri erkek öğrenciler için geçerlidir.)
*Yeni kazanan öğrencilerin ders kayıtları ilk yarıyıl ile sınırlı olmak üzere Öğrenci İşleri birimi tarafından yapılacaktır .Yeni yerleşen öğrencilerimizin bu dönem için ders kaydı yapmalarına gerek yoktur.

3) 2 adet Fotoğraf

4) Kimlik fotokopisi

5) Öğrenci Bilgi Formu için tıklaynız

*Derslerimiz 15 Eylül 2025 tarihinde başlayacaktır. 

*KYK Yurt Başvuruları Kredi ve Yurtlar Genel Müdürlüğü'nün web sayfasında yer alan açıklamalar doğrultusunda E-devlet üzerinden yapılmaktadır. 



*Öğrenci kimlik kartlarınızı basım işlemleri bittikten sonra öğrenci işlerinden teslim alabilirsiniz. Öğrenci kimlik basımları tahmini Eylül ayı içerinde olacaktır.


MUAFİYET SINAVLARI
 
* 1. Sınıf Öğrencilerimizin Ortak Zorunlu Yabancı Dil Muafiyet Sınavı İçin Tıklayınız.