Kesin Kayıt Hakkında Önemli Bilgilendirme.
1- Aşağıda belirtilen Alan içi ve Alan Dışı Listelerde "Asıl Yerleşti" durumunda görünen T.C. uyruklu öğrenci adayları, 23 Temmuz 2025 Saat: 11:00 ile 28 Temmuz 2025 Saat: 17:00 arasında kendi sistemlerinden online olarak kesin kayıt işlemlerini yapabileceklerdir.
Alan İçi Doktora Programına Kesin Kayıt Hakkı Kazanan Aday Öğrencilerimizin Listesi için Tıklayınız.
Online Kesin Kayıt Tanıtım Formu İçin Tıklayınız.
2-Aşağıdaki belirtilen listelerde "Kesin Kayda Hak Kazandı" durumunda olan Yabnacı Uyruklu Adayların kayıt işlemleri ilanımız gereğince 23 Temmuz – 25 Ağustos 2025 tarihleri arasında "Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı ile İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Başkanlığı arasında imzalanan “Uluslararası Öğrencilerin İkamet İzni Başvurularına İlişkin İş Birliği Protokolü” kapsamında Rektörlük Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının 17.12.2023 tarih ve 435731 sayılı yazısı ve Üniversitemiz Lisansüstü Eğitim - Öğretim Süreci Uygulama Esaslarının 2. maddesinin 1. fıkrasının g bendinde "Yabancı uyruklu öğrenci olarak kayıt hakkı kazanan öğrencilerin, kesin kayıt tarihlerinde başvuru sistemine yükledikleri zorunlu belgelerinin aslının ilgili enstitüye teslim etmesi gerekmektedir. İlanda zorunlu olarak belirtilen belgelerin aslını belirtilen sürede enstitüye ibraz etmeyen öğrencilerin kesin kayıtları yapılmayacaktır." hükümlerine istinaden Enstitümüze belirtilen tarihlerde şahsen olarak mesai saatleri içerisinde başvuru yapılacaktır. E-mail, fax, vekalet veya kargo yoluyla yapılan başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.
Yabancı Uyruklu Öğrenci Doktora Lisans Ön Kayıt Formu için Tıklayınız.
Yabancı Uyruklu Öğrenci Tezli Yüksek Lisans Ön Kayıt Formu için Tıklayınız.
Kayıt Taahhütnamesi için Tıklayınız.
İkamet İzni Tebliğ-Tebellüğ Belgesi
Genel Sağlık Sigortası (GSS) Tebliğ Tebellüğ Belgesi
Yabancı Uyruklu Kesin Kayıt Başvurularında İzlenecek Adımlar
1. Aşama: Bilim Dalı tarafından değerlendirme sonucunda başarılı bulunarak kayıt yapmaya hak kazanan adaylar aşağıda bulunan Yabancı Uyruklu Ön Kayıt ve Kayıt Taahhütname Formunu indirerek bilgisayar ortamında doldurup imzalayarak online kayıtta yükledikleri belgeler, İkamet izni tebliğ tebellüğ belgesi, Genel Sağlık Sigortası (GSS) tebliğ tebellüğ belgesi ve denklik belgesi (veya okul tanıma belgesi) var ise istenilen evraklar ile birlikte 23 Temmuz – 25 Ağustos 2025 tarihleri arasında mesai saatleri içerisinde şahsen Enstitümüze teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen kesin kayıt tarihlerinde başvurusunu tamamlamayan aday öğrencilerin öğrenci kaydı kesinlikle yapılmayacaktır.
2. Aşama: Yabancı uyruklu öğrencilerin ibraz ettiği e-mail adresine "Öğrenci Numarası" gönderilecektir. Gönderilen öğrenci numarasına 7000 TL dönemlik harç ücretinizi ödemeniz gerekmektedir. (Harç Ücretleri Vakıfbank Şubelerinden, Vakıfbank ATM'lerinden veya Vakıfbank İnternet Bankacılığı aracılığı ile ilgili gönderilen Öğrenci Numarası kullanılarak yatırılabilmektedir.) Belirtilen Öğrenci Numarası dışında EFT aracılığıyla herhangi bir hesap numarasına veya Vakıf Bankası dışında ödeme yapılamamaktadır. Sadece belirtilen öğrenci numarası kullanılarak ilgili Vakıfbank ödeme noktalarından ödeme yapabilirsiniz.
3. Aşama: Tanımlanan öğrenci numarasına 7000 TL harç ücreti yatırıldıktan sonra öğrenci kayıtları aktifleştirilecektir.
4. Aşama: Kesin kayıt işlemi tamamlandıktan sonra aşağıda bulunan tebliğ tebellüğ belgesini kesin kaydı yapılan öğrenci tarafından Üniversitemiz Lisansüstü Eğitim-Öğretim Süreci Uygulama Esaslarının 2. maddesinin 1. fıkrasının g bendinde "Kesin kayıtları yapılan ikametgâh izni alması gereken öğrencilerin, yasal kalış süresi içerisinde Üniversitemiz Dış İlişkiler Koordinatörlüğüne başvurup kesin kayıt sırasında tebliğ edilen belgeleri teslim etmesi gerekmektedir." denilmektedir. İkametgâh işlemlerinin tamamlanabilmesi için öğrencilerin, yasal kalış süresi içerisinde tebliğ edilen belgeleri Üniversitemiz Dış İlişkiler Koordinatörlüğüne şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. İkametgâh işlemlerinin tamamlanabilmesi için bu işlemin yapılması önem arz etmektedir.
Adres: Köyceğiz Mah. Demeç Sokak No:42 Kat 6 (Köyceğiz Yerleşkesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi) Meram/KONYA
E-mail: [email protected], [email protected]
Telefon: +90 332 325 14 25
Önemli Not: Enstitümüze kaydını yaptıran yabancı uyruklu öğrencilerimizin Genel Sağlık Sigortası yaptırması gerekmektedir.
3- 2025-2026 Güz Yarıyılında Yatay Geçiş hakkı hazananan adayların listesi aşağıdaki linkte verilmiş olup; yatay geçişe hak kazanan adayların 23.07.2025-28.07.2025 tarihleri arasında kesin kayıt için Enstitümüze şahsen başvurmaları gerekmektedir. Posta, e-mail veya fax yoluyla yapılan başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.
Yatay Geçiş Hakkı Kazanan Öğrecilerin listesi için Tıklayınız.
Doktora için yatay geçiş evrakları
1-Dilekçe
2-Yüksek Lisans diploması aslı ve fotokopisi
3-Yüksek Lisans ve Doktora transkripti aslı ve fotokopisi
4-Yabancı dil belgesi
5-ALES sonuç belgesi
6-Öğrenci belgesi ve disiplin cezası almadığına dair belge aslı
7-2 adet Fotoğraf (Arkasına T.C. Kimlik numarası yazılacaktır.)
7-Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
8-Ders İçerikleri
9-Varsa özel şartlarda belirtilen e-imzalı veya onaylı